-

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

OM JAG ..

Av Emma Sjöström - 22 augusti 2011 11:02

om jag..



Kunde, så skulle jag visa alla att jag kan ..att det inte bara går att skämta bort mig…

Vågade, så skulle jag vilja säga sanningen till en person ..


Ville, så skulle jag bara kunna strunta i allt och bara bry mig om mig själv..


Fick en önskan så skulle det vara att jag fick börja om allt från dagen jag föddes...

… Fick välja mellan att rädda min bästakompis liv eller mitt eget så skulle jag helt klart rädda henne ,


Hade bättre självförtroende ..så skulle jag vara ..snällare,modigare, och vackrare ..



fick välja en person jag skulle vara för en dag skulle det vara foki



Om jag fick välja när jag skulle börja lite mer på mig själv ,så skulle det vara nu



inte Hadde min bästavän ( du vet vem du e ) så skulle jag aldrig stå här idag..

 
 
elvira

elvira

22 augusti 2011 11:33

jag älskar dig <3

http://elviralandsberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sjöström - 9 november 2011 11:13

Nu ''flyttar jag'' till http://emmasjostrom.myshowroom.se/    så där hittar ni mig ! kommer låte bloggen vara kvar cirka 1-2 veckor så ni hittar mig ! :) kram ...

Av Emma Sjöström - 9 november 2011 10:04


Hej , har gått hem från skolan, klarade eng men sen så gick de inte mer. Hoppas de blir bra till imorgon !!!!!! funderar på att byta till myshowroom ist för bloggplatsen men vi får se vad som händer :) med all kärlek / E   ...

Av Emma Sjöström - 9 november 2011 06:40

Tjaaa bebe's ! Nyss ätit lite ;O och ska strax dra på sminket och sticka till bussen :) Träning ikväll är fett taggad ! Jag älskar innebandy det är så galet kul  !!!:D - Till Elvira - Bli frisk nu !!!!!!! :( krya hjärtat <3 )  Ha en toppen dag !Me...

Av Emma Sjöström - 8 november 2011 16:36

Av Emma Sjöström - 8 november 2011 16:33

http://svt.se/2.128686/1.2592297/hast_dog_under_varldscuptavlingalla kollar :(ush hemskt att se :( men du va en bra häst ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards