-

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Svar på frågorna

Av Emma Sjöström - 26 augusti 2011 10:49

Här kommer era frågor och mina svar ! :)

Maja : hur många läsare har du på din blogg ?

Sv: Runt 30- 50 läsare  :)

Joel : Gillar du någon i våran klass ?

Sv : Nej jag är inte kär i någon i våran klass :)

Sandra :
1 är du kär just nu ?
2 hur många säriösa förhållanden har du haft ?
3 vilken är din favortit blogg ?
4 är du oskuld ?
5 vem av dina kompisar kan du lita på till 100 %
6 vilken blogg är du mest inspererad av ?

Sv
1 : nej
2 : jag har haft många förhållanden men 2 säriösa
3 : Det är nog - http://sandraerikssoon.blogg.se/ och ellensjo.blogg.se
4 : Ja jag är oskuld
6 : Det är många olika men några är : http://sandraerikssoon.blogg.se/ , www.ellensjo.blogg.se, www.elviralandsberg.bloggplatsen.se , www.foki.se

Elvira :
1 : hur många läsare har du haft som mest ?
2 :har du bästellt nått till din kamra ?
3 : kan inte vi hitta på något nån dag ?
1 : 50 :O
2 : jag har bästellt obejktiv som jag väntar på , samt några skärmar , blixtrar :)
3 : Jo det kan vi säg tid och plats så är jag där :)  kram

Kistin :
1 : ja en katt just nu men jag har haft - 4 hästar , 4 kaniner , 13 katter :) Men inga på samma gång bara katterna som va ungar som våran tjej katt fick :) och hästarna
2 : det är så många olika :)
3 : tack du me :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sjöström - 9 november 2011 11:13

Nu ''flyttar jag'' till http://emmasjostrom.myshowroom.se/    så där hittar ni mig ! kommer låte bloggen vara kvar cirka 1-2 veckor så ni hittar mig ! :) kram ...

Av Emma Sjöström - 9 november 2011 10:04


Hej , har gått hem från skolan, klarade eng men sen så gick de inte mer. Hoppas de blir bra till imorgon !!!!!! funderar på att byta till myshowroom ist för bloggplatsen men vi får se vad som händer :) med all kärlek / E   ...

Av Emma Sjöström - 9 november 2011 06:40

Tjaaa bebe's ! Nyss ätit lite ;O och ska strax dra på sminket och sticka till bussen :) Träning ikväll är fett taggad ! Jag älskar innebandy det är så galet kul  !!!:D - Till Elvira - Bli frisk nu !!!!!!! :( krya hjärtat <3 )  Ha en toppen dag !Me...

Av Emma Sjöström - 8 november 2011 16:36

Av Emma Sjöström - 8 november 2011 16:33

http://svt.se/2.128686/1.2592297/hast_dog_under_varldscuptavlingalla kollar :(ush hemskt att se :( men du va en bra häst ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards